خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/26 - 09:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عسکری مطرح کرد:

موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه با اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح های ورزشی داراب و زرین دشت

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس، گفت: با پیگیری های صورت گرفته شده رئیس سازمان برنامه و بودجه موافقت کرد تا ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح های ورزشی داراب و زرین دشت اختصاص پیدا کند.

محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص تخصیص اعتبار برای پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه خود، گفت: در راستای روند پیگیری احداث و بهره برداری از پروژه های ورزشی در شهرستان های داراب و زرین دشت در نشست با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار تخصیص اعتبار شدم.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت افزایش سرانه ورزشی در شهرستان های داراب و زرین دشت، عنوان کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته شده رئیس سازمان برنامه و بودجه موافقت کرد تا  500 میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح های ورزشی در شهرستان های داراب و زرین دشت تخصیص داده شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار موافقت شده پس از تخصیص جهت اجرای پروژه‌هایی از قبیل تکمیل زمین چمن شماره ۲ داراب، تکمیل سالن ورزشی شماره ۲ داراب، ⁠تکمیل زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای مرز بخش فورگ، ⁠تکمیل زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای زیرآب، ⁠تکمیل زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای تیزآب هزینه می‌شود./

پایان پیام

 

 

  • کد خبر : 383411
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار